2010-01-19 "it´s like I waited my whole life"

jahapp jag tänkte ta upp projektet blogg igen... jag såg att jag hade två trogna läsare även fast jag inte har lagt in några inlägg, det tyckte jag va lite gulligt:)

jag har kom på i morse, näe jag vill göra nåt med mitt hår,e så trött påt de bara hänger... klippa? hur? färg? permanent? hmm? i alla fall efter praktik o lov i såna fall så om fem veckor tidigast

idag hade vi redovisning o opponering på projektarbetena, de gick bra, jag är väldigt näjd med mitt arbete, tycker de vart super, elle i alla fall som jag ville=)

i morgon är de sovmorgon en timma så upp ur sängen vid 07,00 i stället för 06,00 den där timmen gör mycket... sen ska jag o Matilda ha idrottslektionen, vi ska simma med dom små liven:P

Casa i morron med, great... godnatt godnatt mina alla två läsare hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0