2010-02-17 "what are we living for?"

har nu ätit roaccutan i 2 veckor!
ska höja dosen i morgon till 40 mg/dag och nästa vecka höjer jag till 50 mg/dag som är den "riktiga" dosen.

Effekt: Ingen

Biverkningar: Irritation i huden, torr runt mun och ögon, stelhet i kroppen och förvärring av acnen

Känsla: Hopplöshet, det känns som att det är kört, jag är orolig att det inte bara är en biverkning att det har blivit värre utan att det kommer vara så. Jag är väldigt ledsen över att det inte hjälper än o känner mig ännu sämre till mods än innan.

Men trots allt har jag bar ätit roaccutan i 2 veckor, jag måste ge det lite tid, är ju inte ens uppe i rätt dos än. nu längtar jag till i morgon bitti då jag får höja dosen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0