2010-02-07 "för du är ju så förundransvärt god, så god"

då sitter man då här, ännu en söndagkväll men! jag har sovmorgon i morron ha ha... 13,00 till 21,30 på praktiken blir de i morron, men tror jag måste ta o ringa tandläkaren, de skaver lite.

helgen:  i går va vi, 6 tappra själar, i linghem hos deras ungdomsgrupp o hade en kulig eftermiddag kväll men lek, skoj, mässa o en föreläsning om relationer, sex o kärlek. det va en superkul stund där.
idag hade vi, 4 av de där tappra själarna plus några till, konfrimander, de givk la bra, men jag blir lite frustrerad ¨på dom ibland... sen kollade jag in erics lägenhet, lagom stor o med fint badrum:P

nu på kvällen sjöng jag på mässan, de gick väldigt bra, jag är nöjd, de blir roligare o roligare o sjunga solo för jag känner att jag utvecklas. o de kom folk o lyssnade=) ganska många tillochmed:D
o nyss gjorde jag min matlåda till i morron, lax, brockoli, blomkål, sparris, röda kidneybönor, tomat o majs, jag behöver större matlåda...

men nu ska jag krypa i säng godnatt godnatt♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0