2009-09-30 "I wanna know what love is"

jag har inte så mycket att skriva, är trött så det skriker om det, sover fruktansvärt illa just nu, träligt.
dagen suttit i receptionen, det är väldigt skoj tycker jag, bastade, gick en promenix när jag kom hem o sen tv o projektarbetsplugg...
va på stan en sväng med, på synsam, dom har (Matilda kolla) cheep monday glasögon, billigt (för o va glasögon) skitsygga, ska fundera på om födelsedagspengarna ska komma till användning hmmm...
BTW fick antibiotika av läkaren, har visserligen ätit det förut utan resultat men en chans till får det, hjälper det inte ska jag få en remiss till hud i Linköping, han börjar äntligen förstå hur dåligt jag mår.
nu e de dax för sängen faktiskt, det är en dag i morron oxå. 1 oktober, nu e de höst på riktigt, har börjat använta stoooora halsduken o vantar, snart e de mössdax hehe=)
godnatt♣


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh jag vet!! Min bror har sånna! Men jag har inte sett tjejmodellerna än... men jag är också sugen på ett par chepisar bågar :)

2009-10-01 @ 09:30:30
URL: http://matiildasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0