2009-09-23 "...somebody to love"

idag har jag varit på labb, det är väldigt roligt o va på labb, på labb får man ta blodprov, jag tycker det är väldigt roligt o ta blodprov. det är nån slags maktkänsla över det, sen är det väldigt intressant med nålar o blodådror o prov o sånt.
hann hem o kika lite på idol idag. varje år när idol går så funderar jag om jag skulle ha nån chans, hur långt jag skulle gå och om jag skulle gå vidare över huvud taget... de e nåt o fundera på, ellr så bryr man sig inte o sjunger på hemmaplan för risken är ju att man blir knäckt av juryn o aldrig vågar sjunga mer...menmen

har fått sovmorgon i morron, börjar 08,30 o inte 08,00, stoooor skillnad, hehe men de känns bättre o få sova till 06,30 istället för 06,00... så godnatt nu ska jag nana kudde


fin bubbla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0