2009-09-21 "when the tears are streaming down my face"

jag är grymt trött... lång dag på praktiken, mycket o göra, ekg, blodtryck, rektoskopi, operation, post, cosmic, labros, uvi, influensa, mer post, mer cosmic, o krångel med arga patienter... kära nån, plus en patient som skulle över till akuten, han var förvirrad, Vill du ha en macka o kaffe? Ja tack det vore katt. När är du född? Ja det är jag nog. plus stopp i kateter gjorde ju inte saken bättre...

lite träning på det så är man trött, kommer nog ha träningsverk i morron, gött...

ska till tandläkaren i morron med, sätta räls i underkäken, jag är inte orolig, det kommer gå bra, inte ont...

nu ska jag krypa ner under täcket o alla filtar o kuddar o tjafs o få välförtjänt sömn. Godnatt♣ 

mina kära foppisar som jobbar med mig under praktiken, denna bild är från en av alla lungna stunder i Taizé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0