2009-09-14 "I don´t want the world to see me"

första dagen på praktiken, gick asbra, rektoskopi, öppning av böld, omläggning av smapinfekterade naglar, EKG är några av grejerna jag har fått sett idag, har hämtat patienter o sprungit ärenden åt läkarna, o visat in en patient med svinginfluensaliknande symtom... scary
har bra handledare o bra schema... dessutom

träningen gick helt okey, löpningen/joggningen/luffsandet gick asbra, de kändes lätt på någe vänster skönt, ska va med på spinning på söndag med, o nu ska de bli av, det är asskoj o jobbigt med spinning, tokbra alltså

i morron har jag fått sovmorgon för jag ska till tandläkaren 10,00 (igen) men nu ska hon sätta dit rälsen i underkäken snart, nästa vecka för o va exakt, i morron ska hon sätta in nåra snoddar för o förbereda, jag säger in mät så jag bli av med det

nu är det dax för min underara säng/filt/filt/täcke/kudde o få sällskap, varmt o gött... skönhetssömnen kan jag verkligen behöva, synd att jag aldrig blir snyggare bara
godnatt♣






Kommentarer
Postat av: matilda

annie då... det heter ju pläd!

2009-09-15 @ 09:04:50
URL: http://matiildasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0