2009-09-13 "jag har så svårt att balansera mellan trygghet och panik"

hemma igen efter helgen på gransnäs, gud va kul det är o komma iväg o träffa folk som man inte träffar så ofta, typ såna som e med på pilgrimsresor o ledare o självklart ha skojsigt med våran egen grupp...
temat för helgen var Bibeln o nu kan jag rabbla hela GT (gamla testamentet) på 2,5 minut, imponerande hehe=) fast de va mycket annat med, jag har ex. sjungit massa, (musik är underbart, jag älskar o sjunga), paddlat kanot, käkat gött, bastat, spelat uno, missuppfattat allt peter sa under e frukost, gått morgonpromenad, o lekt funky chicken, det är en taizélek, enligt mig, vadstenafolket lekte den med italienare, tyskar, fransmän, amerikanare m.fl. nere taizé=) underbart... menmen, nu i gransnäs skrek jag mig väldigt hes på den leken men den e kul...
ja en okey helg, men jag känner mig som i överskriften...

men när man är iväg såhär blir det inte möe sömn, jag har så svårt o sova bra borta, 4 timmar på två nätter kanske, så jag ska sova nu, upp med praktik i morron, vårdcentralen lyckorna, börjar 8 o får mitt schema, hoppas på bra schema

godnatt♣














bilder från gransnäs förra året, men lika vackert där nu=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0