2009-09-10 "tell me I don´t have to cry"

okey då fotograferingen gick bra,tror mitt egna kort blev okey faktiskt,  men jag har fortfarande ont i huden o det blir bara värre, o tänderna ömmar, tänderna kan jag acceptera för det blir ju bättre, dom blir rakare eller vad de nu är dom ska bli, men huden, vad har jag gjort för att förkäna att se ut på detta viset, i nu 6 långa år.. det är så psykiskt nerbrytande så ni anar inte...

i helgen ska vi på konfirmandledarutbildning i gransnäs, ska både bli kul o inte, det är kul o komma iväg o det är väldigt fint där, men jag vet inte riktigt...har fortfarande frankrike i bakhuvudet...


har kollat på piercingar idag, har kommit fram till 2 jag vill göra o 2 kanske
vill göra:


kanske
o sen i naveln e oxå kanske

jaja nu ska jag sova godnatt♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0