2009-09-05 "I still need you..."

"träningen är prat-terapi oxå"

lördag igen, veckorna går fort, snart e de praktik, jag ska minsann vara på vårdcentralen lyckorna, de va där jag ville vara så nästa termin blir de psykplats...


igår måste jag säga att jag mådde ganska bra, vi var med skolan på övralid o kikade runt i huset, sen pratade vi ed våran lärare o fick sluta, så vi åkte in till stan, de andra åt o jag tog en kaffe för vid 1 hade mamma maten klar, kött o stor coscos, som sagt jag älskar coscos o sånt... såg filmen 27 dresses (tack matilda för lånet, den va asbra) o åkte o tränade, de gick bra, har groteskt träningsverk i ben, underarmar o bröst idag så jag måste gjort nåt bra, efter blev de film hos en vän, jag va grym på o parkera igår btw, fickparkerade på stan dessutom, jag e så stolt

idag så har vi vatt vid mormor o morfars grav vid gränna o sen en sväng till A6, träningkläder på rea gillar jag, o de behövs, mamma tvättar o tvättar... så lila byxor o svart t-shirt i funktionsmaterial, jag gillar lila o funktionsmaterial, synd att de inte fanns grön tröja, hehe men de kanske inte hade blivit så snygg kombination av färger, men jag gillar lila o grönt, jaja, detta inlägg är redan långt nog..

nu ska jag krypa ner under täcker o försöka sova, tror inte det går så bra, har för mycket på hjärnan för o sova, menmen godnatt♣



 


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha tror inte det hade matchat sa bra dar med gron och lila :P Men fargerna i sig ar ju fina :) Min favoritfarger ar typ lila, gron och svart. Forresten, by the way. Jag skickade ett kort nar du fyllde, kom det fram? Kram

2009-09-09 @ 02:30:21
URL: http://gurneemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0