2009-09-03 "you have a place in my heart that will be yours forever"

de blev ingen bild på min finfina frisyr, dom blev inge bra, de får bli en annan gång...
hehe de gick bra o träna i linne faktiskt;) lite ovant, kände mig naken först men äsch, jag får väl vänja mig, de va inte lika varmt o de e bra...

i morron har jag sovmorgon, för vi ska till övralid med skolan av någon konstig anledning, så jag åker direkt dit o inte till skolan innan, skööönt...  men det är i morron det, o nu är nu o jag ska sova nu, o znarka, för inatt sov jag inte möe, låg uppe till 4 kanske o funderade... menmen innan jag säger godnatt ska vi alla säga grattis till amelia som fyller 17 idag, hipp hipp hurra
nu är det dax för skönhetssömnen, den behövs... godnatt♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0