2009-10-30 "say something, say anything to me"

nu ska vi se då, har hämtat krämen som jag fick av läkaren, (eller läkare o läkare, plastikkirurg va han faktiskt) ja jag vet inte vad jag ska säga, jag anväder den o ser vad som händer, jag har inget hopp kvar,  så jag tänker inte hoppas
ska ha denna kräm på natten bara o är ännu mer bannlyst från sol o solarier än vad jag va innan...
men jag letar efter en bra dagshudkräm för fet/acne hy med solskyddsfaktor, jag vill ha solskyddsfaktor.. men de finns inte tilll min hudtyp, de finns bara för rynkiga tanter, men då är de la för sent, satsa på ungdomen hehe

i möra e de alla helgona o då ska vi sjunga igen, o så måste måste måste jag hårdplugga till proven nästa vecka i psykologi o historia, ska nog ta en långpromenad i kylan med om jag hinner, shit jag måste gå upp tidigt om jag ska hinna allt, bäst o sova nu då... godnatt♣






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0