2009-10-09 "I wish we could turn back time, go back to us and be alive"

trötttttttttt, ögonen trillar snart ihop, jag längtar till sängen, de e inte normalt att en 18 årig ska längta till sängen 22,30 en fredagkväll, menmen så e de...
sista dagen på praktiken, så på måndag blir de skola igen, de ska faktiskt bli lite okey, jag tröttnade på VC lyckorna, o nästa lördag ska jag till Stockholm, de ska bli kuligt=)

men idag piercade moa o jag oss, vi blev asnöjda båda två o de blev tokbra, bilder på oss bägge kommer i möra orkar inte fixa de nu, de kommer även bilder på min lilla aloeveraväxt som jag precis planterat o min avokadoplanta som har börjat växa

nu ska sängen besökas o jag ska sova bättre än jag gjort på länge, de har jag bestämt o i morron blir de långpromenad, plugg o kanske mjölby en sväng...
godnatt♣










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0