2009-10-04 "take a look in the mirror and cry, lord why are you doing this to me?"

KU idag... de va som vanligt, men lite kul att Rasmus (torstens storebror)va där, han har gått i skola i Åtvidaberg så han har inte varit ordetligt på typ 3 år, kul o ha hnm tillbaka.

I morron börjar sista praktikveckan, både skönt o inte skönt, de e skönt o slippa skolan, men ja de kan kännas lite träligt o "jobba" för länge, för vi är ju obetalda...
o på fredag ska moa o jag pierca oss (i öronen inte ansiktet) jag e peppad för det, men jag vet inte hur jag ska kunna betala det... det får jag fundera ut

har börjat fundera ännu en gång på tatueringar, ja vill så gärna ha en G-klav o troligen en F-klav o en C-klav någonstanns, sen i ett senare tillfälle vill jag ha ett notsystem med ett par takter ur en bra låt...
Music-Gclef.pngg-klav (diskantklav)
Music-Fclef.pngf-klav (basklav)
Music-Cclef.pngc-klav (altklav)

menmen, nu ska jag sova så jag orkar upp i morron... godnatt♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0