2009-11-22 "before it´s to late..."

jag har märkt att detta har blivit en "deppblogg", de e ju inte kul, men o andra sidan så ska den reflektera mig o jag e nere nu så då e de ju naturligt om bloggen oxå e nere, eller hur?

o på tal om depp så börjar en ny träligt vecka i morgon, o vi startar dagen med jobbig historia med jobbiga jens, o sen fortsätter dagen i det temat...
o så e de nån adventsgrej i kyrkan i morron för oss "medarbetare", vill egentligen inte gå men jag har ju anmält mig så
emm nåt positivt ka jag väl gräva fram i allt det negativa, jag är väldigt nöjd med telefonen, speciellt blåtandsheadsetet, bra uppfinning
OCH som jag skrev på facebook, jag vill gärna jobba över jul och nyår (jullovet) nån som vet nåt?
nu ska jag lägga mig i sängen o läsa på till teoriprovet i gympa på onsdag, slutprov, tjohoo typ, eller inte. sen ska jag försöka sova
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0