2009-11-05 "beat me, hate me, you can never break me"

det där förskräckliga historiaprovet gick hmm ja sådär.. men jag gjorde verkligen mitt bästa pluggade som attan, men de räcker nog inte så långt, men då får jag inte dåligt betyg för att jag har varit lat i alla fall, utan för att jag e lite trög, vet inte om de e bättre

religionsredovisningen gick bra, Satanism blev väldigt intressant där på slutet=)

mamma o jag va på telia o hämtade telefonen oxå, o fixade abonemanget. de blev en AINO

än så länge är jag nöjd=)

ja sovmorgon i möra då, göttigt, sova till 07,00, även fast de bara e en timme mer än vanlgt så ger den timmen otroligt mycket... hursomhellst så ska jag gosa ner mig under mitt supertjocka vintertäcke godnatt♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0