söndag


jahapp, då har man gått o fixat blogg oxå, kära nån,
här kommer de o stå en del olika, vad jag gör, träningsdagbok, en kul grej typ:P

så: långhelg, klart jag går o blir sjuk, feber tors, fred, så jag va duktig o pluggade hela dagarna ja typ...
i lördas va jag bättre så efter en 1-timmes promenad på 8000 steg åkte jag, mamma o pappa in till stan o kikade på balarna, alla klänningarna va så fina o.... jag vill gå balen nästa år... tror jag.. jaja på kvällen så va jag, Jonas, Madde o Ida hemma hos Amelia o käkade, spelade kort o snackade skit.
Alltid trevligt!:)
Idag : Söndag, har jag vatt i kyrkan, vi konfirmandlerare mm.. skulle få mat o present typ, på kvällen vatt de promenad, 6000 steg o plugggggggg....

o nu har jag inte tränat sen i onsdags ju, så nu e jag grymt träningsugen, de ska bli askul o få träna i morron =)

Näe nu ska jag sova snart, men sovmorgon i morron, sånt gillar vi ...
godnatt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0