måndag

Jag vill tacka dig för allt som du gjort för mig min vän, jag vet nog att du har mig kär




Idag hade vi sovmorgon till 10,30 så då tänkte jag gå upp vid 8 o ta en morgonpromenad, och klockan ringde så fint 08,00 , men gick jag upp? näeeeee, jag sov vidare till 8,45 o åt frukost o duschade istället....

väl efter skolan så gick jag o tränade, de gick bra=) mest kondition/fettförbränning, inte så möe styrka, men den styrka jag gjorde gjorde jag ordentligt.... sen så prövade jag o Jonas spikmatta, de va Kikki som hade fixat så vi skulle få pröva den, så nu e jag såld, jag vill ha en sån, de va så skönt, ja de gjorde lite ont i början men sen blev de underart o jag höll på o somna, o endå låg jag bara 10 minuter:P  jonas tyckte oxå de va skönt, som tur va:D

jag har pluggat nu oxå, booooring, matteprov i morron, usch jag vill ha sommar nu!




Kommentarer
Postat av: Matilda

welcome to the bloggworld my friend! :)

2009-05-27 @ 19:50:04
URL: http://matiildasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0