2009-07-31 "I used to bring you sunshine"

jahapp sista dagen i juli, snart e de höst. tusan oxå. skulle vilja åka någonstanns o vila upp mig, sola o bada o ja underbart.....
träningen, går bra.... ungefär som vanligt, inget superflow men ändå inte dåligt, luffsandet/joggandet gick bra idag, har börjat komma in i o spriga i uppförsbacke, de ger mer känns det:)
va på stan en sväng o fixade lite, o va inne på mq, o hittade skinnjacka, en skinnjacka med sån mc-knäppning jag vill ha. men den va mycket för kort o mycket för liten, jag får inte plats med min axlar, så breda axlar har jag väl inte? jaja jag hittar nog drömjackan nån annan gång:P hittade lite annat snyggt oxå, men man kan ju inte köpa allt, tyvärr:P  men va inne på gina oxå o kikade på långarmade t-shirts såna normala, dom hade med smala ränder oxå, ska fundera påt=)
tack madde för att du e underbar o kommenterar mina "deppinlägg" mmm jag hoppas de går bra på uppkörning mm...tack, kram.=)
nu ska jag hoppa i säng o läsa lite, mamma köpte boken en geishas memoarer  till mig idag på återvinningen, så jag ska bli bokmal ett tag igen, de e rätt skönt o gömma sig i en bok o glömma livet för en stund. menmen godnatt♣

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0