2009-07-29 "this pain is just to real"

dom här veckorna efter födelsedagen känns ju bara så fruktansvärt meningslösa, man har inget att se fram emot, man vet att skitskolan börjar snart o så tänker man på allt som man ville gjort under sommaren, men inte har gjort så då får man smått panik för o hinna med det kanske.
jag e orolig för att jag ska kugga på uppskrivning / uppkörning, jag känner mig ensam o otillräcklig
jag e fan orolig för allt
jag vill att allt ska vara som det ska va 
jag vill inte mer, vill inte lipa så jävla ofta 
jag vill inte
fan, jag behöver en kram, nån o tala med

50 thousand tears I've cried.
Screaming, deceiving and bleeding

Kommentarer
Postat av: Madde

Du kommer klara det galant Annie! :)

Uppskrivning och uppkorning alltsa...

Kram

2009-07-31 @ 03:36:34
URL: http://gurneemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0