2009-07-28 "jag skulle ge vad som helst"

idag har vi varit i gränna o tatt det lite lugnt, kikat, vatt på mormor o morfars grav, åkt över till visingsö o luffsat runt där lite, har köpt mitt älskade specialte i en bod i gränna hamn, köpte det förra året med, de e väldigt gott. o på visingsö hade dom såna hära snygga läderarmband, ska fixa en bra knäppning bara så kan jag ha det hela tin sen. på färjan visingsö-gränna diskuterade mamma o jag en framtida tatuering för min del. tror jag vet vad jag vill nu.... en av grejerna i alla fall, vill ha en G-klav oxå.... 

Och allt som vi sa då,
tänk att man kunde säga så
Vi snacka' skit om alla vi kunde klandra,
för att komma på att vi bara hade varandra.
Det kunde varit några andra.
Men det var vi.
Och vi glömmer höst
och vi glömmer vår.
Vi glömmer allt och tror att tiden är svår.
Men man kommer på, sen efteråt,
att vi hade rätt kul emellanåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0