2009-07-26 "I wish I could turn back time, wish I could find a way"

dagen började med att jag vaknade vid 8 o bestämde mig för o somna om:P 9 va en bättre tid o gå upp, efter frukost, rabarber o smultronyogurt o banan o äpple o nektarin (börjar bli duktig med de där med frukt) satte jag mig i solen i en 3 timmar o läste i körkortsboken. fast jag vände på mig o fick lite sol på ryggen oxå;D
innan maten begav jag mig ut o sprang, de va så skönt o känna att solen värmde, jag e nog lite knasig, men jag tycker det är en så typ härlig känsla o känna svetten rinna ner för ryggen, då vet man att man gör nåt, de gick sådär o springa faktiskt, de va lite tungt, fick inte till de rätta shwunget i tassarna riktigt, men ca 5 km runt nykyrka får man va nöjd med en halvtaskig dag.
MAT: mamma vet att jag älskar coscos, så coscos o typ svamp,bacon,lök o äpple, mums
nu på kvällen va jag iväg o jobbade, ska jobba som vaktmästare i kyrkan på mässan nästa söndag, så fick gå brevid idag o kika hur mixerbordet o lite så fungerade, de kommer nog gå bra. får betalt för bägge gångerna. lite extrapengar e alltid bra o ha=)

nu väntar sängen o min underbara kudde godnatt♣


bild: pojkarna samsades om skoutrymme i taizé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0