2009-07-24 "those were the best days of my life"

jag känner mig som ett barn på julafton,     eller som ett barn i en godisaffär:P    Dom har nya maskiner på gymet=) 2 nya löpband, massa nya cyklar o några mer tillbakalutandesittande cyklar. jag ville pröva allt idag men de hann jag inte. så jag sprang på ett av de nya löpbanden:D o körde lagom möe styrka. (får pröva de nya grejorna på måndag) sen blev de skynda, gå fort in till stan o inte missa bussen hem.

vid 5 kom matilda, erika, jossan o moa på mat o fika o skitsnack:D trevligt. TACK för den fina presenten. fixar upp bilder i morron på present o sånt.

nu ska jag nog bege mig mot sängen o försöka sova, fast ligger nog o lyssnar på musik ett tag. godnatt♣



maybe I miss you,

maybe I need you,

maybe I need to feel loved,

maybe I need a hug,

maybe I miss you more then you know my friend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0