2009-07-21 "save me from the nothing I´ve becom"

det är en hemsk känsla att känna sig ensam, att känna att men borde vara tyst för allt man säger förvrängs och är fel. att man är osäker i situationer där man förr trivdes dom fisken i vattnet. att man inte vet vad man ska säga, att man inte behövs längre..... saker är inte som dom va och jag hatar det. jag mår skit, o de roliga e är att ingen märker nåt. jag har lärt mig att gilla att vara ensam, för vad har jag för val. jag känner mig jävligt ensam. 

nu ska jag försöka sova, kanske morgondagen blir bättre än dagen

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tror jag vet hur du menar... Ungefar lite sa jag kande innan jag akte. Skont att komma bort lite!

Haller tummarna for en bra morgondag at dig!

Fast nu ar det ju redan den dagen, men ha en underbar fodelsedag i alla fall!

KRAM

2009-07-23 @ 02:42:47
URL: http://gurneemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0