2009-07-20 "untill the tears fall down from my eyes"

Nu har jag inte skrivit här på aslänge, vilket är väldigt synd egentligen. de e kanske bra med ett ställe o skriva av sig på, fast de innersta håller ja för mig själv. eller de vore trevligt o dela det med någon, menmen.

jag har varit i frankrike gånger 2, vilket har varit underbart. vill åka igen. jag trivs ganska bra borta. faktiskt. i helgen va jag i varberg, bilgrej, o på ullared på vägen hem.... o jag fyller på torsdag.....
i övrigt så tränar jag, grubblar, o vill inte att skolan ska börja. tror jag kommer skriva möe träning här.... jag har tränar idag, hårdkörning idag, orkar inte skriva vad. lite cykel, löpning o styrka

nu ska jag sova i alla fall o fundera lite..... godnatt

Nu går hon med huvudvärk och svär i grubblerier


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0