1991-07-23 - 2009-07-23

det blir 18 år. vilket jag fyller idag. :D ja må jag leva, ja må jag leva:P

eftersom jag fyller, bestämde jag att vi skulle åka till vingåkers factory outlet. fanns maaaaassa kläder-skor-väskor-allt möjligt, jag blev nästan lite yr,:P, efter lite provning mm. blev de 2 jeans (tiger of sweden) t-shirt (tiger of sweden) 2 trosor (fred perry) kofta (boomerang) o 2 sportbh ,asbra, halva priset jämfört med hemma=) (casall). med god mat o gott kaffe:P blev de en bra dag. väl hemma blev de lite födelsedagsfika, macka o muffins=) BTW så övningskörde jag hela vägen. gick tokbra, fast de e inte så lätt när kartläsaren inte riktigt hade koll på läget:P

i morron_kommer mina tjejor hit, om dom hittar hehe, världens ände här jue:P näe de gör dom. så ska jag bjuda på mat o så, o så blir de nog möe skitsnack. vi har ju inte setts på hela sommarn. de blir trevlans.

nu ska jag tvätta gaddarna o sen nana kudde. godnatt ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0