2009-08-27 "med lila overall o rosa skor"

today då... skola, snabbträning då jag skulle öva med gunnel o torbjörn 15,30 inför söndag då jag ska sjunga... de går nog bra tror jag, men varför e jag så optimistisk o väljer låtar som e tokhöga så jag knappt kan ta tonerna, jo för att jag e optimistiksk kanske, jaja får ta i av bara den på söndag för o komma upp o inte sjunga falskt.
sen handlade jag lite åt mamma o hämtade upp mitt paket på maxi...
o o oo o oo  jag har fått brev om att mitt körkort e klart så jag ska hämta det i morron=) superskönt o slippa ha passet i plånboken o de kommer licksom kännas på "riktigt" med de rktiga körkortet o kortet vatt oxå ganska bra, de e ett plus:)

nu väntar sängen, jag e trött o mör i hela kroppen o behöver sannerligen skönhetssömn godnatt♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0