2009-08-25 "I just call to say I love you"

Jag ska inte ljuga o säga att jag är pigg o glad...menmen dagen har varit skola, träning o plugg typ, va på körskolan innan träningen o fick tillbaka 250 som jag hade över, som jag inte hade använt till körlektioner, fick dessutom lön igår för den gången jag jobbade i kyrkan i juli, 385  spänn. de är alltid skönt o känna att man har lite pengar, med betoning på lite, vill åka till linköping på lördag så extra pengar kommer väl tillpass, finns alltid nåt snyggt i linköping=) hehe Monki:)  o så e de bensinpengar oxå, nån gång får ju jag tanka med mina pengar

i morron, skola, ku, typ, basta kanske, vi skulle göra nåt roligt på gympan i möra, BOX hette det, de ska bli askul o få pröva någe nytt
nu ska jag ta igen lite skönhetssömn, de behöver jag verkligen, godnatt♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0