2009-08-24 "take a look in the mirror and cry, lord why are you doing this to me"

jag har sagt detta många gånger förut, men nu menar jag det verkligen, jag orkar snart inte mer, de är så psykiskt påfrestande att se sig själv i spegeln varje morgon o tänka jaha då ser vi för jävliga ut idag med då. jag vet att de finns dom som har det mycket värre men de hjälper ju inte mig, jag mår fortfarande lika dåligt av min egen akne för det. många mornar vill jag inte gå till skolan, nu känner jag näe jag vill inte gå till skolan i morron. kanske inget o bry sig om lite dålig hy men va fan jag gör det
men jag vet inte vad jag ska göra, o "knarket" vet jag inte om de hjälpte så jag vet inte om jag ska skicka efter mer sånt, eller inte, o till läkaren e de ingen mening o gå...
näe va fan... nu ska jag lägga mig o lipa en skvätt till o sen försöka sova... godnatt♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0