2009-08-20 "you make me wanna shout"

gissa vem som har körkort då..... haha JAG =) nu har jag haft det i ca 25 timmar o de känns asbra, tog bilen till ku igår o vi åkte till varamon o badade, de va inte så kallt=)

ska fundera på om jag ska ta en sväng till linköping i helgen o om de e nån/nåra som vill följa med...

efter skolan blir de träning o bastu på rommerska tror jag, min hud blir bättre av ångbastun. får se nu med hur huden, för jag har slutat med mitt knark mot akne, vet inte om de hjälpte nåt, så jag testar utan ett tag o e de som vanligt så har det ju inte hjälpt men bli de värre så hjälpte det o då köper jag mer... bra plan annie, onödigt o slänga ut massa pengar på nåt som inte hjälper...

nej nu ska jag arbeta med mitt projektarbete så jag kommer nån vart♣

Kommentarer
Postat av: Madde

GRATTIS, grattis, grattis!!! :D

Harligt Annie.

Kanner du dig fri nu? :P

Kram

2009-08-22 @ 06:03:40
URL: http://gurneemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0