2009-08-14 "se mig, hör mig"

jag som alltid har sovit så bra, har börjat ligga vaken halva nätterna o grubbla hit och dit. det är fruktansvärt frustrerande, men jag vet ju att jag är orolig och nervös, så att börja ligga vaken o grubbla... ja de är ingen överaskning.... får se vad jag ska grubbla på i natt...

gårdagens träning gick bra, ja gav mig fan på att jag skulle visa mig själv och andra att jag är bra, o ökade vikter o tog i, så jag e öm i hela kroppen idag, dagens träning gick oxå bra, tog de lite lugnt med tanke på ömmande kroppen, men de e gött o köra dips med grym träningsverk triceps o ömmande rygg o bröst=)

börjar få lite smått panik över att skolan börjar snart, tänker tillbaka på sommaren, allt jag har gjort och oxå allt jag har missat genom att gå runt o må dåligt o va ledsen. o då mår man ju inte bättre, en ond cirkel så att säga...

ska lägga mig nu o se om jag kan få en god natts sömn, jag behöver verkligen det...♣

jag behöver en kram

 

Kommentarer
Postat av: Madde

KRAM till varldens basta Annie!

Och en smilies med :)

2009-08-15 @ 02:56:32
URL: http://gurneemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0