2009-08-08 "oh take me back to the start"

idag för ett år sedan va de 08-08-08, dagen då alla ville gifta sig o döpa sina ungar mm... undrar hur många av de äktenskapen som höll...

dagen har tillbringats i solen, lika bra o passa på medans man är fri, snart blir man ju instängd i en liten låda som kallas skola, usch o fy...
började ute i marieberg o simmade, o fortsatte ner till varmamon o la mig o solade, de e ju ganska skönt, o så hade jag med mig min kära körkortsbok=) ja jag hoppade i vattnet ibland med:)
nu på kvällen va vi hos alvin en sväng, han har sin tvångströja mot insekter o sol o den e så trälig o ta på o av... men de e inte min häst, jag bestämmer inte, den funkar säkert
i morron blir de råplugg på körkortsteori i solen, men nu e de dax o nana kudde godnatt♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0