2009-08-07 "tramps like us, baby we were born to run"

vilket väder vi har, man kan väl inte säga så möe mer, det är den sommaren som vi alrdig fick, typ... ni hade de ju fint hemma när vi va i frankrike andra gången, fast vi hade asbra med då, o i taizé va de oxå tokfint väder=)
så dagen har tillbringats på rygg o på mage;), läsandes körkortsboken.  ja o så va jag o tränade lite nu på kvällen.
e lite röd faktiskt, tillochmed på låren, där blir jag aldrig varken röd eller brun, men nu kanske=) så jag har smort mig rikligt med aloevera-kräm, jag tror aloevera e bra, eller så e de psykologiskt, jag vill att de ska va bra, har typ de i allt, jag dricker aloevera-juice, för o lugna min lilla mage, har aloevera-ansikstvål o kräm, de e i mitt schampo o balsam o i kroppskräm. tror that´s all.=)
nu ska i alla fall min säng få en nattlig besökare. godnatt♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0