2009-08-06 "someone like me..."

i morse kravlade jag ur sängen o begav mig mot stan o skulle träna, men efter 30 minuters kondition/fettförbränning o 30 minuters styrka gav jag upp, de va så varmt, händerna bara gled i maskinerna o jag fick inget grepp så varm va jag.
jag hoppade in i bastun i stället, hehe jag e nog sporthallens flitigaste basuanvändare:)
begav mig ut i solen sen o åkte med Jonas o Lindhe till skänninge o kikade på spektaklet där...
hemma i motala igen ble de pizza o sen hoppade jag i varamon, ja i vattnet alltså, ganska lagom temperatur=)
nu ska jag hasa mig till sängen o sooooova behöver min skönhetssömn, godnatt♣


bild från taizé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0