2009-08-01 "right now I wonder"

idag har vi vatt i Askersund på antikmarknad, en del grejor e intressanta men nte värda o köpa. jag köpte ett par converse med prickar o ränder på istället, man fick med röda snören=) så jag ska ta dom istället för de vita. skorna va på rea dessutom:) o jag betalade med kort för första gången i mitt liv, de funkade great.
hehe jag e en sån där som gillar skor:P
vi har vatt hos alvin osså nu ikväll.
nu ska jag fortsätta på en geishas memoarer o sen znarka kudde. godnatt♣



It's always times like these
When I think of you
And I wonder
If you ever
Think of me

'Cause everything's so wrong
And I don't belong
Living in your
Precious memories


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0